Про реформу медицини

                                         Фото без опису                                        

 У К Р А Ї Н А

КОРНИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ПОПІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 вул. Соборна, 19, смт  Корнин, Попільнянського району Житомирської області, 13514,

тел.. факс  64-1-35,  код ЄДРПОУ  04345865

 

 

                                                                                                                      Прем’єр - міністру    України  

                                                                                              Гройсману В.Б.

                                                                                                                                                                                                                              

                                                                         

         Корнинська селищна об’єднана  територіальна громада просить прийняти пропозиції, допомогти:

  • прискорити прийняття закону України про доприєднання сіл до утворених громад;
  • села, які знаходяться на відстані 5 – 15 км від утвореної громади, рішенням Кабінету Міністрів  віднести до тієї громади,  це буде державний підхід;
  • всі підприємства, які зареєстровані в інших регіонах, повинні сплачувати податки по місцю здійснення своєї діяльності;
  • при створенні центрів ПМСД  розширити спектр надання медичних послуг: частину послуг,  які надавались на  вторинному  рівні  віднести їх   на первинний рівень, а саме : стоматологічні кабінети, кабінет лікаря – гінеколога, сімейних лікарів, медсестринський персонал,  фізкабінет, масажний кабінет, лабораторію, денний стаціонар, маніпуляційний кабінет,  перев’язочну; забезпечення транспортом, швидка допомога повинна чекати лікаря, а не навпаки.
  • з державного фонду вирівнювання   надавати субвенції на  оплату енергоносіїв , виготовлення проектно – кошторисної документації,на утримання обслуговуючого персоналу загальноосвітніх закладів. Чому обслуговуючий персонал, який працюєразом із учителями в школі недофінансовується? Чи вони не заслуговують державної підтримки?

          Центри ПМСД слід розрізнити на сільські і міські. ПМСД в сільській місцевості потребують більше уваги та фінансового забезпечення, поскільки сільські жителі бідніші і більше звертаються по первинну медичну допомогу. В селі не дуже добре розвинена інфраструктура і промисловість. Надходжень до місцевих бюджетів поступає набагато менше, чим у містах. В містах центри ПМСД можуть бути розраховані і на чисельність населення до 30 тис. чоловік, а в селах, селищах, селищах міського типу -  від 5 тис. до 10 тис.  чоловік. Тут потрібен індивідуальний справедливий  підхід до кожної громади, так, як фінансова спроможність різна( комусь можливо потрібно і допомогти, а хтось може  і віддати частину коштів).

           Надавати державну субвенцію потрібно з розрахунку на 1 людину із кількості населення в громаді. І тому на первинну медицину, яка в селі є головною  потрібно 60-70  %,  а не 30% фінансового забезпечення.

            Де лікуватись і як лікуватись вирішує територіальна громада. Можливо краще зробити профілактичні заходи  на первинному рівні, чим складні медичні маніпуляції на вторинному .  Людям, які ідуть лікуватися на вторинний рівень, потрібно скласти договір на надання медичних послуг, і тоді частина коштів буде поступати від громади для фінансування вторинного рівня медицини  із наданої субвенції. Це буде чесний і справедливий підхід.

           Для села залишається тільки один вибір,  іншого не має – первинний рівень медицини. Для районних центрів, міст є центри ПМСД,  лікарні вторинного рівня і т.д. Чому громади, в яких тільки первинний рівень  медичного забезпечення, повинні дофінансовувати вторинний рівень (багатших), тому вищевказане повинно вирішуватися громадами: скільки коштів передавати на вторинний рівень, в залежності від пролікованих людей згідно договору.

          Корнинська селищна об’єднана територіальна громада  просить надати   допомогу із державного фонду вирівнювання в сумі 2 млн. 800 тис. гривень, а саме:

  1. на енергоносії – 1 млн. 932 тис. гривень;
  2. на утримання обслуговуючого персоналу шкіл – 868 тис. гривень;

        Також повідомляємо, що в багатьох громадах, через відсутність коштів бюджетах  із – за оплати енергоносіїв, зупиняться роботи по благоустрою населених пунктів, через це буде зведено нанівець весь сенс децентралізації.

        Запрошуємо Ваших спеціалістів до Корнинської селищної ОТГ, щоб разом провести  реформи на місці ( смт Корнин, колишній районний центр, знаходиться на відстані 100 км від м. Києва).

 

З повагою,

голова Корнинської селищної  ОТГ                  /підпис/                    А.М.Мізерний                                                                         

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь